Wanna be on top?

2011-01-12 @ 21:25:27


Är helt fast i nya säsongen av Top model, har tittat på jag vet inte hur många avsnitt i sträck idag :P
Gillart!
De va tur att jag gick o tränade innan, annars hade den här dagen i princip endast spenderats i soffan...

Med det sagt så kan jag glatt meddela att uppsatsen är inlämnad för opponering (ska alltså inte ropa hej riktigt än...) men de känns ändå väldigt bra. Inte långt kvar nu!

Och bloggkursen drar igång nästa vecka, vilket innebär att jag kommer att starta en ny blogg (kanske bara tillfälligt) och självklart kommer jag länka till den här när det är dags. Ska fundera ut något roligt tema också, något annorlunda...hmm kom gärna med förslag på vad ni skulle vilja läsa om!

En annan extremt rolig grej är att jag nu planerat min födelsedag i mars och firandet av att vara halvvägs till 50...(omg I'm old!) genom att jag bokat en weekend-resa till London!! Ska bli såå kul :) och det roligaste av allt är att jag kommer träffa min fina vän Tilda igen!

Men först blir de som sagt opponering, kursstarter, julgranen ska plockas ner, en fet insättning på kontot får gärna komma i form av lön + csn och självklart måste jag se klart nya säsongen av top model. Typ nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback