Bättre sent än aldrig...

2011-04-27 @ 09:59:52
Jag har varit sämst på att uppdatera, jag vet, så idag ska jag vara duktig och lägga upp en massa bilder och berätta om min påsk.
Men först, lite vad som hänt innan det var dags att fira påsk och när det äntligen blev vår i Jönköping...


Promenad med Kisse


Och Joel


Helgmys i Skövde


Äntligen sol!


Årets första grillning


Joels Salming-burgare


J-södra mötte Västerås i säsongspremiären hemma


Riktigt rolig match, och vädret var strålande


och J-södra vann med 5-1


Mina fina älsklingar vid frukostbordet innan jag satte mig på tåget ner till Lund för en vecka av firande och farande...


Kommentarer

Postat av: Anna H

Fina foton!!



Och tack för påskkortet, det kom idag! :)

2011-04-28 @ 10:01:44

Postat av: Mindy

Tack!

Bra att de kom fram, om än lite sent :P

2011-04-28 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback