Semesterfirare i Spanien

2011-06-14 @ 20:54:29

Här på balkongen spenderades mycket tid, mat och vin intogs och böcker lästes ut...

med denna utsikt förstår ni varför

poolområdet var inte dumt det heller, för lata dagar när vi inte orkade rulla ner till stranden vill säga



Självklart blev det paella mer än en gång, med tapas till förrätt

och mer vin


I Alicante blev det minsann fotboll också, och vilket stämning det var när Barca klassade ut United i CL-finalen :) ojojoj

JA JAG BRÄNDE MINA FÖTTER GANSKA MYCKET OCKSÅ!

Tack för en härlig resa mina vänner!!
- de e ingenting o hacka om!

Kommentarer

Postat av: Soffi

Jag håller alla mina tummar&tåår!

Vad mysigt vi hade det!! :)

2011-06-15 @ 07:03:15

Postat av: Mindy

Jaaa jättemyyysigt!! :)

2011-06-15 @ 15:37:48

Postat av: Fanny

Tack för min kommentar Mindy! Kul att vi är i samma branch:)

Kram Kram

2011-06-15 @ 15:44:18
URL: http://www.fannycastelius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback