Give me some sugar

2011-02-23 @ 23:09:57
Att göra sig av med ett sockerberoende. Inte den lättaste saken i världen vill jag lova. Choklad går nog faktiskt inte att leva utan. Så jag tror en dag utan får räcka :P Håller mig åtminstone till den fantastiskt goda mörka chokladen, idag blev de Anthon Bergs strawberry orange. Mm helt klart en av mina favoriter!

Har för övrigt tagit tag i träningen ordentligt de senaste veckorna. Inte ens träningsvärken efter måndagens body combat, lr gårdagens zumba för den delen, kunde sätta stopp för veckan aerobic core pass :)
Hej träningsvärk from hell!

Såg förresten den omtalade filmen Burlesque häromdagen...hmm, alltså jag vill ju verkligen gilla alla musikaler. Men, den här ville inte riktigt ge den där wow-känslan hos mig i alla fall. Tyvärr. Och jag gillar ändå Cher, trots det stela ansiktet, och Aguilera ska nog hålla sig till det hon gör bäst. Att endast sjunga. Väntade hela filmen på riktig burlesque-dans a la Dita von Teese men de blev inga cocktailglas på scen...lite besviken måste jag säga att jag var. Men sista låten var grym, den ska spelas mycket! 


Kommentarer

Postat av: sophie

den spelar vi på lördag! :)

2011-02-23 @ 23:16:50

Postat av: Mindy

Absolut! ;)

2011-02-23 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback