TÅLAMOD

2011-01-08 @ 18:25:59
Jag och mina sambo gjorde misstaget att bege oss till Ikea en lördag. Behöver jag säga mer?
Det kan mycket väl vara så att mitt tålamod för hela året nu redan är förbrukat...



Okej jag ska inte överdriva, men de e inte kul. Punkt.

Avslutade veckan med att skriva klart diskussionen på uppsatsen, vilket innebär att slutet nu är mycket nära! Inte nog me de för jag körde ännu ett löparpass på gymmet också vilket kändes riktigt gött :)

"The tourist" som vi såg i onsdags var en rolig film btw, även om den fått ganska dålig kritik i övrigt. Angelina var väldigt snyggt stylad och Depp charmar sig ju igenom vilket halvtaskigt manus som helst...

Ikväll blir det middag ute me Sophie och förhoppningsvis ett glas vin eller två.

Fortsatt trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback