Skrivkramp

2011-01-05 @ 14:39:58
Idag sker skrivandet på uppsatsen hemma, vilket gör att jag som vanligt försöker komma på allt annat jag kan göra...till och med diskar före o skriva, nej jag vet de e inte okej!

Har beställt lite böcker inför mina kommande kurser, känner mig grymt laddad för mycket skrivarkurser i vår, hoppas hoppas jag kommer in som reserv på kreativt skrivande-kursen jag sökt för andra gången...beställde två böcker till den iaf, annars tar jag tag i de på egen hand.

Min inspirerande löparrunda i måndags ledde till sjuuk träningsvärk, halsont och en allmänt negativ inställning till träning...åtminstone så här dagarna efter. Har kört pingis mellan uppsatsskrivandet i skolan iaf och jag håller igång jongleringsövandet kontinuerligt. Kanske kan få in något lugnare pass i veckan också, som boby balance. Hade nog varit gött för mina stela leder...

Ikväll blir de kanske bio om vi orkar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback