P1 kom snart tillbaka!

2011-01-16 @ 19:53:15
Detta inlägg är dedikerat till min kära vän P1 som inom en snar framtid beger sig till varmare breddgrader, närmare bestämt till Singapore.

Oj vad jag kommer sakna denna underbara människa, en av få som verkligen förstår och accepterar mig och alla mina (borderline-liknande) brister :P
Fick iaf tillbringa några timmar me henne i bilen idag (de lät nästan lite snuskigt men ja jag fick skjuts till Nyköping helt enkelt) och som vanligt snackade vi nonstop.

Önskar henne all lycka till, och detsamma till alla andra som ska ut och resa i vår!

Då var det dags för en myskväll hos farmor och farfar, och lilla pappa är också här. Det blir Solsidan följt av La Liga. Är glad att jag har en sån fin familj och fina vänner, de små guldkornen som förgyller tillvaron ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback