Mindys Muffins

2011-01-28 @ 11:17:42
Japp då var den igång, min nya muffinsblogg som jag gör till en kurs jag läser på distans. Så den är egentligen helt i studiesyfte, men rätt kul och läsa ändå hoppas jag ;)

Jag har ju bakat de första muffinsen till bloggen nu så det finns recept, bilder och omdöme från min testpanel. Gå gärna in och läs och kom med kommenatrer på vad ni tycker om bloggen (layout, text och allt), är ju jättebra för mig med feedback då jag ska bli betygsatt på det här. Ni kan kommentera här så behöver inte lärarna läsa om ni dissar den haha :P

Adressen är http://bhsblogs-v11.utb.hb.se/s110982/

Har ni förslag på vad jag kan baka i framtiden får ni gärna komma med det också, jag kommer att lägga upp ett nytt recept varje fredag i bloggen så det blir några muffins att göra framöver :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback