Karriär och köksbesvär

2011-01-18 @ 13:13:06
Man kanske borde lägga upp fler lättklädda bilder på sin kille, verkar locka betydligt fler läsare om inte annat :P
Haha nä tror jag håller på de lite va...

Då var man tillbaka i Jönköping och har äntligen kört igång med nya kursen och börjat planera min nya blogg. Inte nog me de för jag har även varit hos tandläkaren på morgonen. Och det gick bra :D ska fira med något extremt sött senare idag när jag ska iväg på en fika.

Sen blir de zumba, oj vad längesen de va nu, ska bli riktigt skoj faktiskt!

Nu är jag dock helt fast i en bok som jag började läsa igår på bussen hem (vilket för övrigt resulterade i bärgning av bussen, byte till busstaxi sista biten och över en timmes försening...just my luck!) ska bara läsa ut den innan jag kan koncentrera mig på något annat! Såå bra!



Kommentarer

Postat av: Manne

åå hoppas du får det kul på Zumban! :) Jag såg att dem hade Zumba här så det måste ju testas hihi :p

2011-01-18 @ 13:33:13
URL: http://manuelamarkovic.blogg.se/

Postat av: Mindy

Va skoj! då måste du berätta om de e stor skillnad där, klart du ska testa!! :)

2011-01-18 @ 13:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback