Jonglera med mera

2011-01-03 @ 22:45:18


Läste nyss ut den här boken som jag gillade väldigt mycket. Precis sådan läsning jag behöver för att varva ner och tänka på nåt annat för en stund. Och att den handlar om en journaliststuderande som får praktik på Smålandsbladet var ju ganska klockrent läsning för mig :)

I tre dagar har jag inte gjort annat än o skriva på uppsatsen, läsa i min bok och kolla på diverse filmer...grymt skönt och ta det lite lugnt! Har förresten lärt mig jonglera också, för att skryta lite. Är rätt stolt haha, trodde verkligen att det skulle vara helt omöjligt :)

Så idag började vardagen. Rätt skönt på ett sätt, speciellt för en tjej som råkar gilla fasta rutiner. Har jag nämnt att jag är ett planeringsfreak? Ja jag började iaf morgonen med årets första träningspass, löparbandet fick sig en omgång och efter det har det blivit uppsatsskrivande, fika och läsning. En bra dag helt enkelt.

Hoppas på fler bra dagar och en ny bra bok att sträckläsa!

Kommentarer

Postat av: p1

jonglera? du e allt bra du haha!

Jag tänkte kolla om du hade tid o ses o typ fika/käka lunch eller nått på måndag, tisdag eller onsdag nästa vecka? Ignorera uppsatsen liiiiite iaf o bara snacka skiiit o annat smått o gott;) saknar detta nämligen med fröken...



puss nu ska ja sova! pusss lovely lady p2

2011-01-03 @ 23:24:54

Postat av: Mindy

Haha klart jag hinner med en fika vännen ;)



den här uppsatsen ska nog va klar tills dess iaf, hoppas jag...Men ja vi sitter nog måndag iaf så kanske kunde ses på tisdag eftermiddag? typ vid 4-tiden? :) Ska bli roligt o se dig!!!! Du får komma hem till oss sen också ju!!



Puss söta P1

2011-01-04 @ 17:10:31

Postat av: Anna H

Den har jag oxå precis läst! Gillade den med!

2011-01-08 @ 20:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback