Att unna sig något fint

2011-01-26 @ 20:50:04
Ja ibland måste man faktiskt unna sig något fint. När både lön och csn trillar in är det bäst att passa på :P men sen får det ju bli till att börja spara också...självklart!

Lite pics från senaste shoppingfynden:


Fina skinnhandskar från Filippa K beställdes från Nelly i måndags, och det gick snabbt! Redan på tisdagen ploppade ett paket ner i brevinkastet, grymt imponerad och nöjd blev jag :)



En fin tröja/klänning från Acne fick också följa med i paketet från Nelly...helt i min stil!




Och så var det dags igen, när mitt förra läppglans försvann sist jag var ute på krogen kände jag att det var läge att investera i ett nytt fint superbalm lipgloss från Clinique. Vågade mig på färgen "cassis", tredje från vänster, med lite lila toner. Dock väldigt diskret. I like!



Också till ett köp som kanske inte riktigt är likt mig, hittade nämligen den här tröjan på Gina tricot hos min goda vän Sophie :) mkt fin och billig, hoppas bara att inte hela Jönköping har likdana inom en vecka :P



Så nu vågar jag inte lägga ut fler bilder, då börjar pappa undra hur jag lever mitt fattiga studentliv haha :) nä skoja bara, de var inte så jättemkt mer iaf...

Kommentarer

Postat av: sophe

haha, inte mycket mer, precis vad en dam behöver för att överleva ;)

å acnetröjan/klänningen var SKITsnygg! verkligen min stil också.. hmm :)

2011-01-26 @ 21:01:01

Postat av: Mindy

Eller hur ;) den va faktiskt inte så farligt dyr heller, 539kr med studentrabatt på Nelly :) fanns fler som såg fina ut också i liknande modeller...

2011-01-26 @ 21:03:46

Postat av: Rita

Du vet inte vad fattigt studentliv innebär! På min tid köpte jag en finklänning på HM för 25 kr, det var vad studiemedlen räckte till på 70-talet. Fast jag missunnar dig inte dina fina inköp, bara så Du vet.

2011-01-27 @ 18:59:51

Postat av: Mindy

Rita jag önskar att de fanns klänningar för 25 kr på H&M idag också! :) nä jag vet att jag (och Joel!) e lite för duktiga på att spendera csn-pengarna på saker vi gillar :P

2011-01-27 @ 21:39:56

Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-27 @ 22:04:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Postat av: Maja

Ibland måste man unna sig lite saker som gör susen för själen:)

2011-01-27 @ 22:27:36
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback