Nu är jag på gång

2010-05-18 @ 16:50:24
Har äntligen kommit igång med skrivandet till projektarbetet, känns helt okej nu. Det är helt klart genomförbart det här!
Satt i skolan hela dagen igår och idag satt jag i skolan några timmar på förmiddagen och sen har jag suttit hemma på eftermiddagen och mest sökt research och mailat folk

Och jag har verkligen kommit igång med träningen de senaste veckorna. Har gått på pass på Atlantis, Zumba Powerstep Aerobic Core och Body Balance bl.a. och jag har sprungit runt munksjön några gånger i mina nya löpskor. Dom är hur grymma som helst, känns hur lätt som helst o springa i dom.
Och man mår ju så mkt bättre när man tränar!
Fast idag har jag sjuuk träningsvärk i magen...efter core och body balance i söndags :P men det hoppas jag att jag ska skaka av mig på zumban om en timme.

Nu ska jag skriva lite till innan dess,

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback