Tuesday afternoon

2010-03-23 @ 17:38:47
Sitter åter igen själv kvar på kontoret, alltså själv i vårt rum då iaf, och får inte mycket gjort...
Den här sista timmen som jag stannar kvar för att hinna med lite extra brukar inte vara särskilt effektiv om jag ska vara ärlig. 
Har hur som helst idag fått ihop bra med grejer till plåtningen på måndag och sen har fixat med lite annat, som att leta tjejfavoriter och skriva rubriker till Di-jobbet. Den här listan med presskontoren som jag och Johanna försöker sätta ihop går det däremot inget vidare med, får panik på tabeller och word (och excel) !!

Imorgon ska jag på pressfrukost i den nya Björn Borg-butiken så det gäller att komma upp i tid, fast de måste jag säga att jag faktiskt gör varje morgon. Dock gäller de väl snarare att hitta rätt och inte fastna i morgontrafikkaoset som lätt utbryter i den här stan. Ska bli kul iaf.

Idag tog jag en sväng inom Kiehls och handlade några nya krämer, har nämligen blivit väldigt förtjust i produkterna jag fick prover på i samband med mitt senaste besök där. 


Det är alltså en ansiktsrengöring och en ansiktskräm och sedvanligt fick jag även några prover med mig därifrån. Jag fick bl.a en annan hudkräm som är bra för känslig och torr hy (som kan användas som nattkräm eller där man är extra torr) och en micro-peeling. Återkommer om vad jag tyckte om dessa!

Ha en mysig tisdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback