Sol i sinne, brun inne!

2010-03-30 @ 15:27:40
Det är ju helt underbart när solen skiner hela dagen, kroppen bara fylls av vårkänslor och man vill handla massa nya kläder!
Jag har redan planerat några inköp (med tanke på att jag verkligen låg i lä förra månaden så förtjänar jag faktiskt någor fint nu) Jag fyllde ju faktiskt år också och tänkte köpa några fina plagg för mina födelsedagspengar :)
Bilder kommer upp inom kort!

Idag står det ett enormt påskägg fyllt till brädden av godis här på redaktionen. Jag som börjat min socker-detox så bra :( nu får jag verkligen visa att jag klarar av att hålla mig borta från chokladen...
Den här helgen kommer bli en enda lång pina om jag inte ska få unna mig en endaste liten chokladbit, vi får väl se hur de går. Godiset ska jag hoppa över iaf, sen e ju chokladen min värsta last. Är därför jag kör mest på mörk choklad, känns bättre och den kan man tack o lov inte äta lika mycket av.

Igår körde jag Zumba hemma igen. Grymt kul träning ändå, och efter Zumba Power-passet som är ca 40min så hittade jag e styrkeprogram där man tränar mage, rumpa och lår som jag körde igenom typ halva programmet på (för sen började ju Top Model) och det var en skitbra avslutning på träningen. Måste köra de alltid, då blir de lite över en timmes träning totalt, perfekt!

Ska väl se till och ragga lite mer pressbilder till en grej jag gör om träning nu, annars är det mycket som ska packas och skickas tillbaka i garderoben och prislistor och texter att skriva till det jag plåtade igår.
Imorn är min handledare Pamelas sista dag här på King, sen ska hon börja frilansa och jobba på Sofis mode, och det innebär också att vi bara har knappt två veckor kvar här. Känns lite tråkigt faktiskt, men visst längtar jag ner till Jönköping samtidigt.

Passa på och njut i solen nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback