Måndag hela veckan

2010-03-22 @ 17:48:51

Då var helgen redan över, tiden går snabbt när man har roligt :P Hade en riktig myshelg med min älskling och vi kollade på massa film, bowlade (tänker inte ens kommentera vem som vann men lägger kanske upp några bilder lite senare), va ute och gick och bara slappade. Grymt skönt. Och mötet i fredags gick bra :)

Nu sitter jag här på kontoret och försöker få saker gjort, de går trögt idag. Känner mig inte lika effektiv som vanligt, tror att jag sovit för mkt i helgen lr nåt...Kanske e de bara den vanliga måndagströttheten som gör sig påmind.

Tänkte tipsa om ännu en film, såg den på bussen hem igår, grymt bra!
The blind side med Sandra Bullock, som verkligen gör en fantastisk rolltolkning, i ett verklighetsbaserat drama om en amerikansk fotbollsspelares väg till en proffskarriär.   
4+++ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback