Långhelg

2010-03-18 @ 11:59:23

Idag efter jobbet tar jag faktiskt tidig helg, åker ner till Jönköping ikväll :)

För imorn ska jag på möte på Kompago och snacka extrajobb, ska bli skoj. Måste nog ta me mig lite jobb ner också så jag blir klar nån gång :P 

Tänkte för övrigt passa på att träna på mitt gym när jag e nere, längtar verkligen efter löpbandet (tro det eller ej) och att röra på mig (mer än att köra Zumba hemma i lägenheten på 36 kvm...)

Helgen kommer nog annars bli lugn, ska bli skönt och inte göra allt för mkt faktiskt, speciellt efter förra helgens utgång och spontana resa :P

Idag ska jag försöka skriva klart mina prislistor och sen i eftermiddag är det plåtning som gäller.

En månad kvar på praktiken nu, galet!

Trevlig heelg!


Kommentarer

Postat av: Anna

Åhhh! Lycka till på intervjun imorrn vännen! Du får berätta allt sen över en fika!

Du har en sån Zumba-dvd va?! Är det bra? Funderar på att investera i nåt sånt, för jag har inte tid (eller ork) att ta mig iväg till nåt gym. Men hade ju varit skönt att dansa loss lite hemma iaf! :)

Ses imorrn min sköna!

Pussar <3

2010-03-18 @ 13:04:26

Postat av: Johanna i sjuk värme

Lycka till! Jag vet att det kommer gå bra.

2010-03-18 @ 14:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback