Joggingtur i solen gone bad

2010-03-13 @ 15:07:02

Började dagen med att se filmen "Flickan från ovan" som jag velat se ett tag nu, har för övrigt läst boken tidigare, och det var en riktig snyftare vill jag lova! Se den, den va riktigt bra, men fruktansvärt hemsk så se till att ha näsdukar i närheten om du e känslig som jag. 5+++/5

Sen diskade jag och tänkte fortsätta dagen med en härlig joggingtur i solen. Drog på mig löparkitet och kände mig glad och taggad, var ju ett bra tag sen jag tränade nu. Efter några hundra meter insåg jag att det skulle bli svårt att springa där solen inte hunnit smälta bort isen för de var verkligen glashalt, så då var det bara att sakta ner och sen fortsätta igen. Efter tio minuter började knäna ömma, jävla skit tänkte jag men fortsatte. Men 20min fick räcka. Knäna klarar inte asfalt och nu efteråt inser jag att en joggingtur kanske inte e de bästa alternativet när man vill komma igång med träningen igen, speciellt inte när man har kassa knän. Nåja, nästa gång blir de powerwalk istället, tråkigare men skonsammare för knäna iaf.

Då e de Melodifestivalen ikväll, höjdpunkt och folkfest för många. Tror som många andra på Anna Bergendahl och måste säga att jag verkligen gillar låten.

Ha de gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback