Händelserik helg och hektisk vecka

2010-03-16 @ 21:57:47
Utgången i Täby i lördags ledde till ett fyllebeslut att dra på Finlandskryssning på söndagskvällen (med Tessan och Johanna), och resten kan man väl säga är historia :P Det var helt klart en upplevelse, men mer än så tänker jag faktiskt inte säga. Inte nu iaf :)
För när jag återvände till land igår eftermiddag fick jag se till att komma ikapp med jobbet. Gick direkt till kontoret och förberedde inför dagens plåtning och i morse var jag på plats på kontoret halv 9 för att fixa lite grejer innan jag begav mig. Vi plåtade 6 looks med 59 budgettips och det blev riktigt bra måste jag säga. Vi var inte klara förrän efter 2 och då var jag hur hungrig som helst.
Så väl tillbaka på kontoret kastade jag i mig mat och satte sedan igång med övrigt arbete. 
Ringde kungliga operans kostymförråd och försökte få tag på rekvisita till en plåtning som äger rum på torsdag men blev vidarebefordrad till Independent kostym och dit ska jag imorgon förmiddag för att låna kungakrona och mantel. Torsdagens plåtning är en smyckesplåtning som jag antagligen kommer följa med på, ska bli skoj.
Men jag måste få ihop texterna till dagens plåtning först och lite andra smågrejer, plus att garderoben måste tas tag i. Sen är det dags att börja ringa in nya grejer till kommande plåtning som jag ansvarar för. Det är helt enkelt mycket nu, men de e skönt. Tiden går snabbt och det är kul.
Idag lämnade jag kontoret tjugo i sex och när jag kom hem körde jag lite Zumba :) gött o röra lite på sig även om jag måste säga att jag känner mig sjukt osmidig och stel när jag försöker skaka höfterna i 110 km/h och samtidigt svänga armarna upp och ner i takt...
Nu har det blivit en skön tv-kväll som jag ska avsluta med en dusch och sen sova gott!

Kommentarer

Postat av: Jo

Låter härligt. Glöm inte fira st patricks day idag. Det ska vi göra när vi slutar ikväll vid tiosnåret=) Kramar

2010-03-17 @ 07:03:04

Postat av: Mindy

Jag firade med att gå hem och diska, duger de :P Hoppas ni hade skoj! KRAM!

2010-03-18 @ 10:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback