Fredag Halvtid

2010-03-05 @ 09:32:16
Då har halva praktiken gått! Helt ofattbart, det är redan mars.
Jag har spenderat två dagar hemma nu, snorandes och mest liggandes på soffan i ett allmänt segt tillstånd (en blandning av rastlöshet och dvala skulle man kunna säga) men idag är jag tillbaka på jobbet. Hade kanske hoppats på att känna mig lite piggare än vad jag faktiskt är, men jag får göra så mycket det bara går iaf.
Ska försöka att inte stressa upp mig (jag brukar ju va så bra på de host host), trots att det är en del på att göra listan idag.

I eftermiddag får jag finbesök och hoppas på mkt daltande och tycka-synd-om-mig-jag-är-jättesjuk-fortfarande ikväll :)

Imorgon är det kalas. Jag ska ge mig på att baka en tårta igen, och det blir mycket sprit vill jga lova! Sen får vi se om det är någon som orkar ta sig ut till mig över huvud taget och om kvällen slutar i utgång eller nedgång haha :P

Ha en riktigt mysig helg, och grattis till mig!

Kommentarer

Postat av: anna

Gumman! Du får krya på dig o ha en jättefin födelsedagsfest! Önskar jag hade kunnat komma, men det är så sjukt mycket just nu! Hade nog inte klarat av stressen med en resa också, även om det hade varit så värt att vara med o fira.

Saknar dig finaste!

Pussar! <3

2010-03-05 @ 13:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback