Casual friday

2010-03-12 @ 16:01:33
Jaha, dagens mest återkommande kommentar här på kontoret idag: "Mindy och Johanna har ni planerat att matcha idag lr?"
För självklart lyckades vi ta på oss samma färg på tröjan, och det är en ganska specell blålila färg så det syns liksom! Men men, skönt att vi praktikanter sticker ut för något iaf.

Förmiddagen har jag spenderat med att spana in kollektioner från modeveckan i Paris åt Modette, det kommer snart upp ett bildspel där, och eftermiddagen har gått åt till att försöka sortera kläder i garderoben till plåtningen på tisdag. Ska strax gå igenom lite inför de. Sen blir det väl att åka hem och ha en härlig fredagskväll framför tv:n. Rätt skönt ändå tycker jag. Speciellt eftersom jag faktiskt planerar utgång imorn, måste ladda för de.

Igår hände något helt fantastiskt. Jag fick ett telefonsamtal från Kompago (en PR-byrå i Jönköping) och efter att de läst mina texter i Kårsordet vill de nu att jag ska jobba extra som skribent för dom :) De låter hur bra som helst, jag blev väldigt glad. Vi får se vad det blir av det hela, ska dit nästa vecka iaf och prata lite mer.

Ha en mysig fredag!



Kommentarer

Postat av: Johanna

Åh! Gud vad kul! Du kommer kick ass, det är jag säker på! Håller alla tummar jag har.

2010-03-13 @ 08:15:03

Postat av: Mindy

Tack vännen, de ska bli skoj! :)

2010-03-13 @ 12:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback