Aveda-prover

2010-03-26 @ 22:19:13

Fick en liten giftbag med prover från Aveda när jag var förbi Ibeyos presskontor igår. Det var handkräm, fotkräm, schampo och balsam samt en breath refresher. Jag och Johanna testade breath freshnern på kontoret direkt men ja det var lite blandade känslor. Först tyckte vi båda att de va en liten wow-upplevelse då det verkligen kändes skillnad genom några få droppar på tungan. De va bara de att sen kom eftersmaken av anis, och det var väl ingen större hit. Så nja, sådär tyckte väl jag nog.
Återkommer med omdömen om resterande produkter inom kort!

Nästan så man kan kalla detta en liten skönhetsblogg nu hehe :P (delvis iaf)

Imorn åker jag till Nyköping för att fira min farfar som fyllde år i veckan, ha en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback