Anger management

2010-03-27 @ 11:20:13
Bussresor testar verkligen mitt humör och tålamod (de jag inte har då). Först börjar det när man ska ut till bussen och alla ska trängas som om livet hängde på att få en plats (trors att alla trots allt förbokat, hallå man vet ju att man kommer få plats på ett eller annat sätt!)
Och sen e de dom här idioterna som ska fälla bak sitt säte så långt de bara går, utan att bry sig om den som sitter bakom (om den blir ihopklämd eller inte spelar inte särskilt stor roll) Hade jag nu inte varit i den mindre storleken hade jag själv klämts, i detta fall är det min dator som jag har framför mig som trycks ihop istället. Det gör mig något irriterad, om inte rent ut sagt arg. Sen vänder sig personen i fråga om och tittar på mig och jag ger en arg blivk tillbaka (ni vet hur den ser ut) men inget händer. Jag blir tokig, och suckar högljutt för att visa hur upprörd jag e och flyttar sen på mig (med stor ansträngning) för de går ju bara inte o sitta så! Hade det varit en längre resa, och säg att jag inte haft möjlighet att byta plats. Då hade jag sagt till, ja om jag hade gjort! Lr en käftsmäll kanske om jag var på riktigt dåligt humör, eller så hade jag iaf skakat och sparkat på ryggstödet tills människan fattar att ryggstödet ska upp igen!

Så nu fick jag de ur mig, en timme till på den här bussen nu bara. Sen Nyköping! :)

Kommentarer

Postat av: tildy

hahaha, perfekt, jag skrev precis i min bloggis om hur jag hatar folk o så der jag detta. folk alltså!!! inget hyfs någonstans!! hytter med näven

2010-03-28 @ 01:56:45
URL: http://nothingiscompletelyprivate.blogspot.com/

Postat av: Jo

Haha... Jag kan verkligen se dig i din passive agressive mode! "Men åhhh" brukar du säga då. hehehe

2010-03-28 @ 11:16:12
URL: http://www.johannasaventyr.blogspot.com

Postat av: Mindy

Haha Tilda eller hur, läste nyss din inlägg i debatten ;) hatar verkligen folk som inte kan bete sig som folk bland folk!

Mm Johanna jag suckade och sa nog precis nåt i den stilen faktiskt :P u know me!

Hatet har iaf stillat något idag...får se hur bussresan hem går sen hehe :)

2010-03-28 @ 13:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback