500 Muffins

2010-03-09 @ 12:56:31


När jag kom till jobbet i morse väntade ett paket och fyra små söta muffins vid min plats, hur mycket värmer det inte i hjärtat när man inser att någon uppmärksammar att man blivit äldre och visare :)  
500 Muffins är titeln på boken jag fick i present av Johanna (P1) och citronmuffinsen hade hon tro det lr ej bakat helt själv! Och Johanna är inte the baking kind om man säger så, det är kärlek :)

Är verkligen glad att Johanna är tillbaka idag, för även denna dag tycks bli grymt seeeg! Varför kan ingen kasta uppgifter över oss som dom brukar göra, och varför svarar ingen på vårt massmail-utskick...?
För första gången är jag utråkad, ja riktigt uttråkad faktiskt

...

...

...


Kommentarer

Postat av: Jo

Åh, blir sjukt sugen på muffins, får nog ta några från frukostbuffén tror jag allt. Ha en bra dag! I'm off!

2010-03-10 @ 00:33:02

Postat av: paij

åh vad god den på bilden såg ut att vara, mumZ!

2010-03-13 @ 16:35:21
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback