24=vuxen?

2010-03-07 @ 21:54:23
Jaha då var man ett år äldre, igen, 24 låter ju nästan lite vuxet lr vad tycker ni? Känner mig kanske inte lika vuxen :P
Hade en underbar födelsedag, firade med min älskling och vi åt tårta till frukost :D gott! Sen åt vi middag på Vapiano på Sturegatan, de va inte dumt de heller. Avslutade kvällen med att se en film och spendera den på egen hand. Antar att om är 24 år ska man väl klara av o va själv ibland också :)


Fick inte tag på rosa glasyr i år...lite besviken över detta, men visst smakade den lika fantastiskt!


Filmtips!

Precious- en film om en ung svart flickas tragiska uppväxt med fantastiska rollprestationer, ingen kan se den här filmen utan att beröras. Bl.a. ser vi Mariah Carey som en socialarbetare (i ett osminkat, ofördelaktigt utförande) kul att se henne i en seriös roll, även om jag faktiskt gillade Glitter (shocking lr!)
Se den om du nån gång tycker att ditt liv är lite jobbigt!


5/5

Kommentarer

Postat av: Jo

Jag gillade också precious. Ett filmtips till dig om en film jag såg på planet hit; An education. Jag såg att den gick på Kino veckan innan jag åkte, så den har nog inte kommit ut än. Men jag tycker den är klart sevärd.

2010-03-08 @ 14:05:15

Postat av: Mindy

Men du den har ju jag där hemma :) Joel hade med sig den till mig i helgen så den ska jag absolut se! Längtar, kommmer recension inom kort ;)

2010-03-08 @ 14:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback