10 timmar lång arbetsdag

2010-03-01 @ 20:30:12
Jag är helt sluuuut!!!
I morse kom jag för första gången först av alla till jobbet, klockan kvart i 8. Halv 9 skulle vi åka iväg på kostymplåtningen på studio Mjuklyx på söder, men ja vi kom iväg vid kvart i. Från 9 till 6 befann jag mig i studion och agerade assistent till Claes. Klädde på och klädde av modellen och höll ordning på kläderna helt enkelt. Det var en lååång dag. Halv 7 lämnade jag kontoret.
Är lite sliten nu.




Andra bilden visar accessoarbordet jag dukat upp och bilden bredvid föreställer rekvisitabordet. Det var med dessa "lekasaker" vi alla roade oss mest med under dagen. Tog några härliga bilder med pistolerna med kameran på jobbet, hoppas jag kan få tag på dom sen. Mkt roligt :)

När jag sedan äntligen kom hem var jag riktigt hungrig, och då måste man ju äta en ordentlig måltid, så smaklig spis på mig!

Kan meddela att jag inte orkade allt, men nästan iaf :P

Kommentarer

Postat av: liliann

Skönt att se att du äter ordentligt ialla fall.

Kram

2010-03-02 @ 04:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback