God morgon!

2010-01-26 @ 07:30:10
Idag tänkte vi komma igång lite tidigare så vi slipper sitta kvar på kontoret till halv 6...så vi ska försöka köra på 9-5 men tiderna e lite flexibla, bara man hinner med det man ska göra så.
Jag tar pendeltåget från Huddinge 8.28, då e jag framme strax innan 9, inte så farligt. Sitter nu och tittar på Vakna med The Voice på 5:an och tänkte sminka mig lite. Har flyttat in spegeln från hallen så jag sitter på golvet och sminkar mig, de e så skönt. Morgon-avslappning för mig :)
Frukost blir en skål med fil och müsli.
Hoppas allt går som de ska idag och att jag blir klar med det jag ska i tid...

Ha en fantastisk dag!

ps. min älskling kommer hit på fredag :) tack o lov, saknar honom alldeles för mkt. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback