Beverly Hills och flyttstädning

2010-01-21 @ 15:06:29
Sitter i Joels soffa, i mjukisbyxor och tittar på gamla Bevvan avsnitt (säsong 9 om jag ska va korrekt). De e så dåligt samtidigt som de e så bra :) Hur kan en serie vara så beroendeframkallande när den egentligen är så sjukt fjantig? Jag e fast iaf! De e lite som Paradise hotel, tycker typ att de e de sämsta programmet ever. Men trots det måste jag bara titta...och skratta :)

Kursen i TV-produktion är slut och imorn drar jag till Stockholm. De senaste dagarna har jag spenderat med att flyttstäda i gamla lägenheten...de e grymt jobbigt! Idag frostar jag av frysen...har bara lite smått kvar sen...lite grejer kvar att trycka in i Joels stackars lilla förråd. Han har varit världens snällaste, förra helgen flyttade vi grejer till Stockholm och till pappa. Känns sådär att ha sina prylar utspridda över hela landet...har liksom inget riktigt hem just nu. Men jag antar att de e så ibland, blir vl bättre. Längtar tills jag har något helt eget igen.

Bara några dagar kvar tills praktiken börjar nu. Känner mig nervös och förväntansfull. Om man bara kunde få en föraning om hur det kommer bli när man kommer dit, vad jag kommer få göra och hur det kommer kännas...Jaja antar att de kommer blir bra. Allt skulle kännas mkt bättre om bara CSN kunde se till och sätta in mina pengar typ NU!!!! Vill inte komma upp och va totalt pank i helgen...känns sådär. Men de ordnar sig vl de me.

Nu ska jag återgå till mitt slötittande på Beverly Hills och hoppas att Joels TV kunde komma nån gång så jag kan ta tag i frysen sen...



Stockholm next!

Kommentarer

Postat av: joel

nu har iaf min tv kommit :)

2010-01-22 @ 16:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback