Dag 3

2010-01-27 @ 20:33:30





Det här är en annan tjejfavorit jag valt ut och ska ta med och plåta till tjejfavoriter...det är Chloés nya vårparfym Eau de fleurs i tre dofter.

Idag känns det som att dagen bara gått såå snabbt! När jag fick veta att plåtningen var inställd och framflyttad till på fredag kunde jag pusta ut lite, jag hade ju så mkt annat o ta tag i idag. Som att boka in alla möten till imorron. Det kommer bli en hektisk dag, minst sagt, med 7 möten inbokade runt om i stan. Plus en utställning som vi kommer börja med, (tack och lov att Johanna nu ska följa med mig), och sen ska jag hämta en kavaj också när jag ändå e ute och springer...hmm hoppas snöstormen lägger sig till imorn annars kommer de bli en jobbig dag. Eftersom vi ska hinna med allt kommer vi nog få dela upp oss lite också, tidsplanen är ganska tajt :P Planen är iaf att hitta snygga glajjor och sneakers till nästa veckas plåtning, har även en visning och gå på nu på fredag och sen ännu ett möte på måndag. Borde få ihop tillräckligt med grejer där.

Sen har vi evighetsjobbet att rensa garderoben, vilket vi faktiskt börjat komma igång med idag. Men det ska vi nog lösa, två ordningsfreak med grym känsla för planering - det kan ju inte bli bättre.
Min intervju till "kända kvinnor tipsar" blir inte klar i tid :( Än så länge inget klart att lämna in, men jag får väl bara hoppas att jag kan få ihop nåt denna veckan iaf. De e verkligen inte lätt att få tag på folk.

Min skrivuppgift till Di-plåtningen är knappt påbörjad (har iaf alla prisuppgifter klara) men jag känner lite stress över den. Hade varit bra om jag kom igång med den imorron också. Sen är inte alla plagg inför plåtningen på fredag helt klara, de blir väl att stressa upp sig över det imorgon och leta mer kavajer med armbågslappar på när jag e runt på showrooms. De ordnar sig nog :P

Sista uppgiften för dagen var att agera bud åt Pamela och leverera (och innan de stryka och vika i ordning) en påse med kläder på en för mig helt okänd adress i närheten av St eriksplan. De gick sådär, när jag anlände med tunnelbanan snöade de en hel del och jag såg ut inte åt vilket håll jag skulle gå (hade ingen linser på mig heller...). Så jag gjorde misstaget att chansa på en gata. Det var inte bra, så sen ringde jag Johanna i panik och frågade om en lättare vägbeskrivning varpå jag fick gå tillbaks igen och helt enkelt börja om och slutligen hittade jag rätt och lyckades leverera kassen i något sånär tid iaf :)

All good! Jag e tröttare än tröttast och tänkte glo lite på tv innan jag däckar...

Ta hand om er!

Kommentarer

Postat av: <3

du är så duktig! :)

2010-01-28 @ 02:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback