Vecka 2

2010-02-04 @ 22:07:32
Även denna vecka har gått sjukt snabbt! Fattar knappt vart tiden tar vägen. Modeveckan har tagit mycket tid och energi på kontoret och trots en del misslyckade uppdrag och onödiga utgångar har det iaf varit kul att uppleva. Jag fick möjligheten att intervjua redaktörer på italienska Vogue och franska Fashion Daily News vilket var väldigt skoj, båda var supertrevliga. En intervju finns att läsa på hemsidan här

Idag har tiden mest gått till att komplettera inför morgondagens plåtning. Har sprungit runt på stan och lånat skor och solglasögon på diverse butiker. Har fått ihop riktigt snygga grejer nu :) De måste ni kolla i nästa nummer av King. Imorgon är det plåtning igen och på morgonen kommer jag att förbereda allt. Efter jobbet åker jag till Jönköping för välbehövlig vila hos min älskling.

Nu är det strax sovdags, ska läsa lite i min Marian Keyes bok "En förtjusande man" som jag äntligen satt igång (tagit mig tid) o börja läsa innan lampan släcks. Grymt bra bok, precis som väntat.

Ta hand om er!


Kommentarer

Postat av: Anna

Så himla mysigt att du kom ner!!!

Hör av dig nästa helg om du får nån tid över :)

O du kommer klara allt! Trots att det känns som mycket nu så är det inget som du inte skulle klara av min kära!

Puss

2010-02-08 @ 11:44:14

Postat av: Mindy

Tack vännen va söt du e! Va jättekul o ses. Ska absolut höra av mig om jag hinner me en fika ;) Hoppas du får mkt roligt o göra i veckan nu, ta hand om dig! Puss

2010-02-08 @ 19:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback