"Nu jävlar, är det faktiskt lill-lördag"

2010-02-24 @ 15:12:45
Dagens citat: "Sluta hångla när det är OS" - Mindy

Dessa texter pryder dagen till ära vår whiteboard på kontoret, alltså i vårt rum då, och är skrivet av Johanna Borgström.

Idag har jag sysselsatt mig med att försöka göra diagram, hmm jag e allt lite seg i huvudet när det gäller Excel. Vi vill liksom bara inte förstå varandra. Sen har jag skrivit klart mina texter till foundationtestet som vi gjort åt skönhetsbloggen på Modette. Och framför allt har jag organiserat upp alla kostymer, skjortor, slipsar, näsdukar och skor som budats hit idag i garderoben. Mycket roligt faktiskt! Har gjort det till en liten utsällning där inne, och imorgon kommer jag och Claes att plocka ut vad som ska användas till plåtningen på måndag.
Annars är det diagramen och det stora skouppdraget jag har att fördriva tiden med. Kommer nog bli mer att göra framöver om jag ska hjälpa till med hemsidan och lära mig episerver nu också som tidigare var tanken. Hoppas på de, vill göra lite nytta här ju!

Ha en mysig eftermiddag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback