Måndag morgon

2010-02-15 @ 10:02:27

Helgen bestod till största delen av OS- och Melodifestival-tittande, särskilt romantisk skulle jag nog inte kalla den. Så från och med nu skiter jag i det här med alla hjärtans dag, trots förvånansvärt låga förväntningar så lyckades jag bli lite besviken. Men jag har väl bara mig själv att skylla egentligen, jag erkänner att jag är en hopplös romantiker som gillar uppvaktning och romantiskt tjafs.

Nu sitter jag på kontoret och väntar egentligen bara på att morgonmötet ska börja och att jag ska få lite nya uppgifter att ta tag i. 
Snart kommer lite inspiration jag skrivit ihop om New York Fashion week att läggas upp på Modette, jag länkar när det kommer, så något har jag iaf fått gjort. 

Ska sluta vara bitter nu, ny vecka ny energi lr va e de jag brukar säga...

 


Kommentarer

Postat av: Anna

Jag tror alla hjärtans dag finns till för att bli besviken på. Tyvärr...

Synd att det inte blev någon mysig dag för dig, hoppas du hade det bra här nere i Jkpg ändå :)



Fast jag tycker man får vara bitter efter en besvikelse till alla hjärtans dag. Tänker jag vara iaf... :P

2010-02-15 @ 16:17:45

Postat av: Jo

Fan va gött att du släpper bitterfi..a-grejen :D Ehh... en sak som jag reagerade på det var att du satt och väntade på morgonmöte klockan 10. Bara det är ju något att vara lycklig över.



puss

2010-02-15 @ 16:48:35

Postat av: joel

jag tyckte iaf helgen var romantisk, speciellt med skidskytte på tv! :)

2010-02-15 @ 18:04:19

Postat av: liliann

Lilla stumpan. Man blir alltid besviken här i livet. Det bästa är väl att få något romantiskt när man minst anar det. Sköt om dig...Kram från mig och pappa

2010-02-15 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback