Måndag - 5:e veckan

2010-02-22 @ 10:35:12
Idag bestämde jag mig för att jobba hemifrån. Med tanke på trafikkaoset som varit de senaste dagarna kändes det som ett vettigt beslut. Har vl inte fått så mkt gjort än...lr ja skickat iväg en text...men ja jag har iaf sett hockey, Sverige-Finland, och finalen av Project runway :P haha effektivt lr vad!
Trodde jag skulle kunna göra mer, men ja de blev lite krångligt ändå med tanke på att de e svårt o skicka grejer från kontoret när jag inte e där...hmm, får ta tag i de imorn istället. Har en liten text till jag kan skriva iaf.

Hade en riktigt mysig helg, tog de väldigt lugnt och bara njöt av att vara ledig och ha min fina älskling här. Vädret gjorde vl lite att vi mest stannde inne, och för att inte glömma OS! De va så härligt när Hellner och Olsson dominerade i dubbeljakten i lördags kväll, vi satt och hoppade här i soffan :)

Solen skiner konstigt nog nu, och man blir lite sugen på att ge sig ut iaf. Men kanske nöjer mig med en promenad här i Huddinge istället för att krångla med tåg och bussar...e faktiskt rätt skönt att få en återhämtningsdag och slappa lite, ska ta tag i tvätt och disk men framförallt bara va och läsa min bok som jag e helt fast i.


Filmtips: "Up in the air" med George Clooney drama/komedi
Mycket bra film! Intressant och rolig historia om kärlek, resor och jobb
Betyg: 4/5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback