KAOS

2010-02-23 @ 18:38:18
Så idag begav jag mig in till stan med Stockholms kollektivtrafik trots allt. Tog en timme och tjugo minuter att ta sig till jobbet, tågen som kom var så fulla så det första kom jag inte ens på och nästa fick jag trycka mig på o sen stå som en packad sill hela vägen in. Nåja, jag kom in till slut iaf. Resan hem var en upprepning av morgonen, bara de att de tog en timme och 45 minuter istället! Blir trött men jag förväntade mig inget annat. Vad ska man göra, kan ju inte stanna hemma hela veckan bara för de, bara att klämma sig fram och se glad ut.

Så dagens jobb: Skicka tillbaka grejer, vilket Johanna tack o lov hjälpte mig med eftersom hon lyckades vara på kontoret tidigare och det var bråttom, sen har jag spenderat dagen med att ringa in kostymer till plåtningen på måndag som jag ska assistera Claes vid och att sammanställa en undersökning som jag hjälper marknadsavdelningen med. Sitter och försöker komma på hur man gör diagram i excel nu, känner mig lagom trög...hmm
Ja, för övrigt gick dagen snabbt. Sprang en sväng och hämtade en massa tidningar på Presstop som skulle användas, mest bil och motortidningar så inte så jättespänande :P

Har hänt en tråkig sak med en medarbetare så stämningen var kanske lite lägre på kontoret än vanligt. Så snabbt livet kan förändras, e helt sjukt. Man inser verkligen att man måste uppskatta det man har då.
Ska sluta fundera så mycket över framtiden och försöka leva mer i nuet!

Ta hand om er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback