Fredag

2010-02-12 @ 11:58:32
Idag startade jag dagen med att besöka Tv4-huset och hämta ett par skor från Rolf Porseryd. Just nu är största uppdraget att buda dessa skor plus ett par till ner till Malmö på smidigaste och säkraste sätt.
Och att få tag på en parfym från Clean med doften Outdoor shower fresh som ska vara med i tjejfavoriter nr 5.

Det är inte riktigt samma tempo som de första veckorna men dock finns de lite att stå i. I eftermiddag åker jag ner till Jönköping för att fira alla hjärtans dag med min fina pojkvän, som för övrigt agerat gps åt mig åtskilliga gånger sen jag flyttade hit...hur skulle jag klara mig utan honom :) 

Modediamanten i onsdags var för övrigt roligt, gillade Valentine's day jättemycket (ni vet att jag är en sucker för romantiska komedier) och trots att vi höll på att dö av hunger när filmen skulle börja kunde vi gotta oss i lite choklad som medföljde goodiebagen som även vi fick varsen av.

Nu blir det till att leta bilder och skriva lite om hösttrenderna från New York Fashion week för Modette, skoj!! :)

Ha en mysig, kärleksfull helg allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback