Förbannad

2010-02-17 @ 10:21:23
Ja jag är lite förbannad denna morgon. För studbo har tydligen spärrat mig i 183 dagar för att jag nästan tecknade kontrakt på en lägenhet för ett tag sen. Den informationen fick jag inte ens när jag slutligen valde att tacka nej till lägenheten, och det står ingenstans på deras hemsida. Vilket jag informerat dom om nu, samt mitt misstycke. 
Blir lite arg när man inte blir förvarnad liksom och orolig eftersom jag inte har någonstans o bo när jag återvänder till Jönköping... 
Skit!

Så nu har jag fått ur mig det, då kan jag berätta något positivt. Igår fick jag följa med Pamela på möte i Tv4-huset och sen till Sveriges radio där hon pratade vårtrender med Lotta Bromé i P4 extra, det var kul att göra ett litet studiebesök iaf. Annars var det mest smågrejer att göra, som att lämna tillbaka kläder hos Filippa K och lite annat.

Idag är Johanna sjuk, lite tråkigt eftersom jag nu stirrar mig blind på en tom stol mittemot :( och det verkar bli en ganska lugn dag (fast jag ska väl inte säga för mkt, vem vet vad som kan dyka upp på att göra listan). Har skickat lite mail och förberett för plåtningen imorn, ska nog ringa in lite fler grejer senare också. Och sen har jag skrivit lite om foundationtestet som jag gör för Modette och skönhetsbloggen där jag har testat en foundation från L'oréal nu i en vecka och går från och med idag över till Isadora. Det får ni läsa om senare ;)

Okej det känns alltid lite bättre när man fått ut sig sin ilska iaf, och om det är någon som har en lägenhet till mig från maj/juni i Jönköping är det bara att höra av sig!

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Mindy

Nu har jag fått svar från studbo, och dom tänker ta i begrundande att informera mer om den här spärren som man tydligen bara får information om i sitt välkomnstmail...och dom tar bort spärren för mig den 1 mars iaf, så jag antar att jag får vara nöjd med det. Snart lunch!

2010-02-17 @ 11:51:42

Postat av: liliann

Du ska se att det ordnar sig med boende

2010-02-17 @ 16:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback