Fashion week by Berns

2010-02-02 @ 22:32:44
Stylein



Första dagen fick vi se Stylein i Mercedes-Benz Pavilion i Kungsträdgården, snygga kläder och drinkarna var inte så dumma dom heller!

Cheap Monday



Kvällen avslutades i Frihamnen med Cheap Monday, men tyvärr visade det sig bli en besvikelse. Såg inte mycket av visningen alls faktiskt (var riktigt mkt folk och som ni ser svårt o få bra bilder med mobilen) och det jag såg var inget märkvärdigt. Coolt hår men inte mer. 

Hörde bra grejer om visningarna av Filippa K, Hope, Diana Orving och Whyred (hade ingen möjlighet att gå på dessa dock...) Burfitt kunde det blivit ikväll men det fick jag tyvärr veta för sent och var då redan på väg hem.
Men vimmel innan Whyred blev det med lite modeller och tidningsfolk och efter Qvist visning träffade jag press från italienska Vogue och franska Fashion Daily news. Det var riktigt trevliga människor, hoppas jag får ihop texten snabbt så det kan komma upp på hemsidan under morgondagen. Kolla på www.kingmagazine.se

Imorn kväll blir det Closing night på Berns och fler vimmelintervjuer med bloggare, ska bli skoj och det är gratis bar fram till 01.00 :) Vi ska nog få en bra kväll, nu ska jag se slutet på finalen av Paradise hotel och sen sova gott.

Godnatt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback