En hel månad har gått!

2010-02-19 @ 09:51:50

Kan inte fatta att vi gjort en tredjedel av praktiken redan, omg!
Och stressen som jag hade de första veckorna har sakta men säkert försvunnit. Nu är det nästan lite tvärtom, vill ha lite mer och göra. Lite mer utmaningar. Men vi får väl se vad som händer.
Pamela åker på semster två veckor nu och jag har iaf fått ett uppdrag under den tiden, att säkert återlämna skorna till skoknäcket jag skrev om tidigare i veckan...ansvarsfullt uppdrag! :P

Jaha då var det helg igen, kan tänka mig att det blir mkt OS även denna helg :) Har ju suttit klistrad framför tv:n varenda kväll. Gött med bronset igår!

Igår fick jag även en nyhet från en av mina bästaste vänner. Johanna åker till Malaysia om bara nån vecka o ska va borta i ett halvår!!! Jag är självklart glad för hennes skull, de e hon verkligen värd...men om jag nu ska tänka på mig själv (som jag gärna gör) så känns de för jävligt! Vi kommer ju inte ses på hur länge som helst :(
men jag får hoppas på mkt skype iaf! :P

Jaha då ska jag väl gå och tjata om mer att göra...hoppas dagen går snabbt, min älskling väntar ju där hemma!






Kommentarer

Postat av: Jo

Mycket skype kommer det bli. Inte ska du vara ledsen inte, jag kommer hem som en bättre vän. I promise!

2010-02-19 @ 13:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback