Chockad

2010-02-10 @ 11:50:32
Igår när jag satt på tunnelbanan på väg in till t-centralen efter jag slutat fick jag se något jag önskar jag sluppit se.
P.g.a en olycka kunde tåget inte stanna på t-centralen och skulle därför köra förbi vidare mot Hötorget och rullade då sakta förbi centralstationen. Från min plats såg jag då hur man spärrat av perrongen och mitt synfält mot tåget på andra sidan var helt klart. Där satt en man fastklämd mellan tåg och perrong. Jag undrade om jag verkligen såg det eller om jag bara inbillade mig. När tåget rullade vidare kände jag mig illamående men försökte stöta bort tankarna. När jag kom ut ringde jag pappa och fick senare veta att det jag sett var precis vad det var.
En man dog på t-centralen då han tappat sin mobil och hoppat ner på spåret och sen blivit klämd mellan tåg och perrong.
Mår fortfarande illa när jag tänker på det. Så fruktansvärt.

Idag är det Modediamanten, hoppas det kan pigga upp mig lite. 

Ta hand om er! 

Kommentarer

Postat av: liliann

Ja du lilla Mindy, du har fått se alldeles för mycket olyckor. Kramar från mig

2010-02-10 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback