Snart åker vi!!!

2010-08-10 @ 15:32:04


3 dagar kvar till resan nu, galet vad tiden går snabbt. Jag har så mkt o göra innan vi åker...men ändå blir jag så här seg och måste bara sitta och inte göra nånting alls ett tag :P

Har iaf lämnat in den sista uppgiften på kursen nu, känns skönt o ha det gjort!
Sen har jag fått ett nytt uppdrag från Kompago, och nu skriver jag modetips till Asexan som ska in innan jag åker. Skoj!

Tvättar för fullt samtidigt som jag försöker att packa...

Imorn jobbar jag mina sista timmar på Guldfynd för den här sommaren sen på torsdag åker jag och Manuela till Sthlm och Anna för att på fredag lyfta från Arlanda och åka vidare till Johanna och MALAYSIA!

Kan inte fatta att resan blev av, ska bli grymt o komma bort lite. Bara koppla av...

Kommer sakna min fina älskling massor!! ;)

Hasta luego!



Kommentarer

Postat av: Johanna

Haha... tur att jag inte känner igen KL. Är det verkligen inte Singapore? Här finns ju nästan inget vatten. Kul att ni snart ska komma! Crasy really

2010-08-11 @ 07:21:36
URL: http://johannasaventyr.blogspot.com

Postat av: Anna

IIIIIIHHHH! Om 28 timmar är ni här!!!!! :D



O det känns inte helt tryggt att Johanna inte känner igen sin egen stad ;) hehehe.

2010-08-11 @ 15:44:35

Postat av: Tessan

Åh så avis jag blir!! Gud så härligt ni kommer få! :) Hur länge blir ni borta nu då?



Men bilden är inte från KL, det är Singapore. ;)



Ha det underbart vännen!!

2010-08-12 @ 22:37:26
URL: http://tessanoberg.blogg.se/

Postat av: Mindy

Jag vet inte var de e, sökte på KL och fick upp den här bilden :P men ni har säkert rätt...spela roll vi ska ju dit me så :)

Tack Tessan vi e borta i två veckor, åker om bara några timmar nu...

Ses snart Johanna!!!! :D



2010-08-13 @ 11:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback