En vecka i bilder

2010-08-03 @ 21:19:31


Late night fishing i Huskvarna



En helg i Lund. Här är min söta systerdotter Mira



och Mira med fina Sis, men tyvärr ingen bäbis än...



Tillbaka i Jönköping får jag finbesök och då bjuds det på varma mackor och vin...



...och efterrätt :)



Dagen därpå blir det jordgubbar vid vätterstranden



Anna är gästen, hur kan man inte vara glad i mitt sällskap haha ;)



eller när man äter goa bullar på en filt i solen :D



Äventyrsminigolf vid Rosenlundsbadet



Joel visar lilla Anna hur man ska göra



men de tar lite tid innan Anna får grepp om det hela



så plötsligt händer det - hole in one!!!



och jag håller mest i håven (när jag inte får golfbollar i huvudet...)



På kvällen blir de grillat



Joel sköter grillen, det är bäst så...



♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Anna

Haha! <3

2010-08-04 @ 09:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback