Avsked, presenter och påskhelg

2010-04-01 @ 11:23:32

Nu tar jag snart helg och åker ner till Jönköping. Måste bara få berätta om min gårdag.
När jag kom till kontoret stod en påse med texten "Till världens bästa praktikant" på min plats och den var fylld med fina grejer från min gulliga handledare.
Bl.a. det fantastiskt fina Chanel-rouget som jag valde ut till tjejfavoriter :) jag blev såå glad! Och jag fick en jättefin knallrosa plånbok, ett armband från Thomas Sabo och en klänning från Åhléns. Fick även en jättefin festklänning från H&M i förrgår som satt som en smäck (lägger upp bilder senare) 
Tusen tack igen!!
Det var Pamelas sista dag och hon bjöd på tårta. Den va superfin och rosa :) himla god och härligt bärig!
Tråkigt att hon slutar, men bara två veckor kvar för oss här nu.

Tiden går snabbt när man har roligt!

GLAD PÅSK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback