Produktivitet

2010-04-07 @ 11:55:00
Var ju extremt slö igår, va därför de inte blev några bilder. Hoppas att jag e lite piggare ikväll :P

Har iaf haft en väldigt produktiv förmiddag och skrivit en del småtexter, och bilderna till träningsgrejen jag gör är klara! Great, en eftermiddag då jag ska krysta fram förhoppningsvis 24 klämkäcka rubriker...hmm, eller iaf 9!

Snart lunch och idag har jag lagat något alldeles extra...pyttipanna! haha vilken överraskning, NOT! 
Har iaf piffat upp den med svamp och ett stekt ägg :P

Jag börjar känna mig orolig för att praktiken snart e slut, som alltid när vardagen ska ändras får jag lite ångest. Samtidigt som man ständigt vill ha förändring vill man på ett sätt att det ska vara som det brukar (trygghet). Och jag har vant mig vid att vara här. Hmm, de blir nog bra till slut iaf. Som det alltid brukar bli :)

Har helt fastnat i The Hills-träsket! Det e Joels fel :P men kan inte sluta titta, har snart sett två säsonger (och då har jag ju redan sett en hel del på tv:n, men inte i följd så här). De e ganska dåligt, som allt beroendeframkallande oftast e, men ja jag måste titta!


  

Kommentarer

Postat av: Jo

Helt sjukt... tio år senare. Och the hills är inte dåligt. Herregud, the drama där är ju så nära verkligheten. Fast Speidi spårar ju ur för varje avsnitt som går. Hate them

2010-04-07 @ 12:27:26
URL: http://www.johannasaventyr.blogspot.com

Postat av: Joel

skyll på mig bara :P

2010-04-07 @ 12:45:16

Postat av: Mindy

Ja jag vet, bättre sent än aldrig :P Heidi måste ju va den korkade tjejen ever, dom förtjänar verkligen varandra!

Joel du ledde mig faktiskt in på de, annat kan du inte säga ;)

2010-04-07 @ 13:02:08

Postat av: liliann

Det vet du väl Mindy att det alltid är pojkarna som leder in en i dåligheter. Så var en rejäl karl nu Joel och stå för vad du lett in Mindy på

2010-04-07 @ 15:18:20

Postat av: Johanna

Haha, been there done that. Thehillsoholiv, we all been there. He He. Serien är livsfarlig! Har dock betat av alla säsonger så nu jobbar jag med The City ist, NY-style!! :D



Juste vi måste ju ta ett glas vin nån dag innan ni åker tillbaka ju! Jag sitter i skiten med plugget just nu och have no life men nästa vecka borde det vara lugnare :) När är det ni åker tillbaka? Haha världens längsta kommentar Mindan. Bedrivning av kommentarsfältet på hög nivå!



KRAM

2010-04-09 @ 12:32:25
URL: http://theresnolimit.blogg.se/

Postat av: Mindy

Haha du e rolig du Johanna! Men absolut, vin i nästa vecka låter toppen ;) Hörs! Puss

2010-04-09 @ 12:45:35

Postat av: Mindy

och jag åker förresten nästa fredag!

2010-04-09 @ 16:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback