Presstisdag

2010-04-13 @ 14:32:21


Idag har förmiddagen spenderats på stan, runt om på olika pressvisningar. Kolla höstkollektioner, kanske äta eller dricka något och sen få med sig en goodiebag när man går...helt okej!
Nu spenderas eftermiddagen med att avsluta några sista grejer och städa undan på skrivbordet.

Det är bara tre dagar kvar nu.

Och två pressdagar till.

Jag känner mig väldigt likgiltig inför allt. 

Igår kände jag mig lite nere också, då tog jag en kvällspromenad som visade sig vara en helt fantastisk idé!
Det var underbart vårväder och klar himmel och solen var precis på väg att gå ner. Fåglarna kvittrade och det luktade gräs, jag tänkte på fotbollsträningarna. Och saknade det så jag blev tårögd där jag gick längs med vägen...
Men det var just frisk luft jag behövde för att rensa tankarna och jag längtar verkligen efter att komma igång med träningen och ta på löpskorna och springa runt Munksjön igen. Jag mår inte bra när jag inte rör på mig, blir deprimerad och seg. 

Nästa vecka kommer bli en bra vecka. Det är vad jag intalar mig!
Och förhoppningsvis även morgondagen :P

♥  

Kommentarer

Postat av: Jo

Tjihho! Är också sugen på fotboll, men ta mig tusan inte i denna värmen.

2010-04-14 @ 12:11:10
URL: http://www.johannasaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback