Näst sista veckan...

2010-04-06 @ 17:06:12
Har varit lite dålig på att skriva under påskhelgen, har haft de väldigt mysigt iaf!

I torsdags åkte jag ner till Jönköping och på fredagsmorgonen vaknade jag med ett påskägg på huvudkudden :) Det var fullt med choklad och skum (allt som jag gillar!) och även biobiljetter till kvällen :) Så godisförbudet upphörde under påskhelgen och är nu on igen. Filmen vi såg var Alice i Underlandet (i 3D) och jag tyckte den va jättebra. Johnny Depp är hur bra som helst, as usual, och kläderna var såå fina!! Den får 4+/5  

På lördagen jobbade jag några timmar på Guldfynd och sen åkte vi till Skövde för att äta en påskmiddag jag sent kommer glömma. Det fanns allt och vi målade till och med ägg. Kommer inte ihåg senast jag åt en sån fin påskmiddag, mkt gott och trevligt!
Och kvällen fortsatte med drinkar och spel. På söndagen hann vi med en fika på stan och en tur ut till pappa i Sjötorp. Där fick vi mat och ananaspaj till efterrätt, och när vi kom tillbaka till Skövde var det mat (igen) och gissa vad vi fick till efterrätt då...? Jo ananaspaj igen :P Men det var i vilket fall fantastiskt gott! Kvällen avslutades med film och tårta och på måndagen åkte vi tillbaka till Jönköping och senare gick bilen åter till Stockholm.

Helgen får helt klart högsta betyg! 

Nu sitter jag på kontoret efter en ovanlig seg tisdag. Tycks inte få mkt gjort och är allmänt långsam. Har lite texter att skriva på som måste bli klara nu i veckan och nästa vecka har vi pressveckan att se fram emot. En rolig avslutning på praktiken :) Känns sjukt att de snart e över, lite vemodigt på ett sätt.
Ska springa och lämna ett par skor åt Pamela nu innan jag ska hem men ska försöka lägga upp lite bilder från helgen senare ikväll.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback