Goodiebag

2010-04-08 @ 21:39:52

Idag fick jag en påse med vitamindryck, smoothies och bars från Friggs. En trevlig överraskning en helt vanlig torsdag på kontoret.
Gillade Vitamino Beauty med blåbär och roobius!

Ikväll har det blivit mkt Top Model och The Hills-tittande för mig :P I'm stuck!
Imorn blir de antagligen en liten utgång, ska bli skoj. Får fira att vi äntligen fått ett projektarbete, som vi kommer börja med direkt efter prakitken, av King :)
Kommer inte kunna skriva så mkt om de här dock, men de ska bli riktigt skoj iaf!


"The rest is still unwritten..."


Kommentarer

Postat av: Jo

jag vet... jag håller också på att spricka av konfidentialiteten ibland! Menmen, vi måste vara profesionals I guess. Låter spännande tycker jag iaf! Njut av sista tiden i stockholm nu. Jag ska på malaysiskt muslimskt bröllop imorgon. Awesome!

2010-04-10 @ 06:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback