Stockholm nästa!

2009-10-05 @ 17:51:23
Nu står det äntligen klart var jag ska spendera mina 12 värdefulla praktikveckor nästa år, jag är så GLAD! King, here I come! Ska bli helt fantastiskt skoj :)
Att jag har mina goda vän och skrivkompanjon Johanna på samma praktikplats känns grymt tryggt. Nu är det bara boendet kvar, har några leads men jag är mottaglig för alla tips ni kan tänkas ha! Bring it!

Nu ska jag försöka komma igång med mitt reportage, med temat höst, som jag tänkt inrikta på torr hud och höstens påfrestningar för hyn och utseendet.  Låter väl som något jag kan fylla 5-6 sidor text med?! hmm...

Ikväll blir det fotboll med JSIF, veckans höjdpunkt. Fotboll måste vara något av det roligaste som finns. Igår satt jag hela kvällen och tittade på La Liga, matchen Sevilla-Real Madrid va sjuk! Roligt att Sevilla vann, även om de borde blivit fler mål. Barca äger i alla fall, vilket lag! Måste bli fotbollsresa i vår igen, pappa och Liliann...


Ha en underbar kväll! Mys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback