Självömkan

2009-10-27 @ 17:50:27
Jag är sjuuk :( blä, vad jobbigt! Ja när jag blir sjuk då tycker jag gärna lite synd om mig själv...la mig på soffan framför gossip girl med en filt över mig då jag kom hem idag och somnade två minuter efter att en alvedon knaprats...
Nu blir det en lugn kväll.

Känner att jag måste uppdatera lite, jag har varit seg på att skriva. Det har sina aneldningar, även om jag inte vill gå in på allt här... :)
  • Jag lyckades med mitt indesign - reportage, kanske inte det snyggaste i världshistorien men men. Done!
  • Melissa Horns nya skiva är såå bra, måste lyssnas på! Kommer nog dessvärre inte kunna gå och se henne, eftersom inget datum tycks passa min kalender...
  • Shoppingtur i Göteborg i helgen  resulterade i värk i fötterna, inte så mkt shopping även om de va trevligt ändå...köpte en tröja och en klänning på Monki iaf. Det var däremot här i Jönköping som jag hittade det jag sprungit Göteborg runt efter, en vinterjacka på Åhléns (stora överraskningen) en blå parkas som e jätteskön och fin. Och en superfin tiger väska från Våran Kåk som jag trånat efter ett tag, lyckades jag få 20% på dessutom (som hittat!)
  • Jag har äntligen sett Twiilight, tyckte faktiskt den va riktigt bra. kommer def gå på andra filmen på bio, när den har premiär 20 Nov.
  • Har börjat titta på Entourage, även om det blivit en trög start. Hoppas komma in i de snart iaf, mkt snackom de ju. Vill bilda mig en egen uppfattning.
  • Nya kursen radioproduktion som drog igång igår, har fått oss att bilda grupper och radiostationer i klassen, min heter Radio gossip, allt om sändningstider, kommer senare :P
Så, lite mer att läsa, lite mer att prata om för alla som troget läser min blogg ;)
Kram på er och kryapåmig-kramar till mig framförallt! ♥

Kommentarer

Postat av: liliann

Hoppas du snart blir bättre och tack för det trevliga besöket i helgen. Kom gärna snart tillbaka. Kram

2009-10-29 @ 06:33:22

Postat av: Mindy

Tack själv!! Och tack för maten och brödet ;) Kram kram

2009-10-29 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback