allyfkaB

2009-10-01 @ 22:01:52
Vilka dagar...jag är slutkörd, helt tom i bollen och seg i kroppen. Nu är insparken helt slut iaf, no more! Men de va skoj :) de måste jag trots allt säga.
Efter en hemsk fotografering till redaktionssidan (bakisfejja med skatbo till tofs mitt på huvudet) i morse spenderade jag fem timmar sittandes i datasalen på skolan och skrev tre av fyra inlämningsuppgifter. Jag hoppade den fjärde, och ska jag va ärlig sög den tredje jag skrev. Koncentrationen var borta och skit blev ord och tvärtom.
Dagen fortsatte med kick off med Kårsordet, libanesisk mat stod på menyn och bowling därefter. Riktigt roligt trots att jag var trött och lätt illamående...
Nu avslutas kvällen i soffan framför dumburken, sömn står på tur på schemat. Imorron e jag ledig, thank god! Eller en Kårsordstext ska in, men annars blir de en lugn dag. I need it!!!

Take care

ps. Grattis till Liliann på stora dagen, njut i Thailand ;) ds.                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback